Ми здійснюємо повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства протягом 14 днів з моменту покупки.
Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень, захисні плівки не були видалені, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Обов'язково має бути збережена цілістю упаковка товару та її компоненти. Рідини не підлягають поверненню у будь-якому випадку.
Гарантія, обмін та повернення діє лише у випадку, якщо клієнт зареєстрований у системі та за ним зафіксована покупка.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Гарантії не підлягають певні товари:
- картриджі та випаровувачі (після того, як клієнт придбав товар та не перевірив його одразу в магазині);
- рідини;
- девайси із зовнішнім або механічним пошкодженням;
- розпакований товар, де було знято усі захисні плівки.
Гарантії підлягає такий товар:
- одноразки на 1500-2000 тяг (гарантія 3 години з моменту покупки);
- одноразки на 3000-5000 тяг (гарантія 3 дні з моменту покупки);
- одноразки на 7000 тяг (гарантія 7 днів з моменту покупки);
- девайси, які не мають зовнішніх пошкоджень та не залиті рідиною (гарантія 14 днів з моменту покупки). Повинна бути наявність повної комплектації.
Умови для гарантійного обміну:
- обмін та повернення можливо здійснити лише протягом 14 днів з моменту покупки пристрою;
- под-система повинна бути без зовнішніх пошкоджень;
- девайс повинен бути без слідів відкриття;
- наявність повної комплектації та коробки.
Термін та умови гарантійного повернення у випадку браку:
- под-систему потрібно відправити у повній комплектації;
- доставка здійснюється за рахунок покупця;
- при виявлені браку буде здійснено заміну на аналогічний пристрій або, за бажанням покупця, повернення коштів;
- діагностика девайсу відбуватиметься до 3-ох робочих днів.
При виникненні проблем з певним товаром зв’яжіться з нами:
- Телефон: 0800209823 або 0734508312
- Telegram: @manager_zhizhalab