Ми здійснюємо повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства протягом 14 днів з моменту покупки.

Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших ушкоджень, захисні плівки не були видалені, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо. Обов'язково має бути збережена цілістю упаковка товару та її компоненти. Рідини не підлягають поверненню у будь-якому випадку.

Гарантія, обмін та повернення діє лише у випадку, якщо клієнт зареєстрований у системі та за ним зафіксована покупка.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

 

 Гарантії не підлягають певні товари:

  • картриджі та випаровувачі (після того, як клієнт придбав товар та не перевірив його одразу в магазині);
  • рідини;
  • девайси із зовнішнім або механічним пошкодженням;
  • розпакований товар, де було знято усі захисні плівки.

 

Гарантії підлягає такий товар:

  • одноразки на 1500-2000 тяг (гарантія 3 години з моменту покупки);
  • одноразки на 3000-5000 тяг (гарантія 3 дні з моменту покупки);
  • одноразки на 7000 тяг (гарантія 7 днів з моменту покупки);
  • девайси, які не мають зовнішніх пошкоджень та не залиті рідиною (гарантія 14 днів з моменту покупки). Повинна бути наявність повної комплектації.

 

 Умови для гарантійного обміну:

  • обмін та повернення можливо здійснити лише протягом 14 днів з моменту покупки пристрою;
  • под-система повинна бути без зовнішніх пошкоджень;
  • девайс повинен бути без слідів відкриття;
  • наявність повної комплектації та коробки.

 

 Термін та умови гарантійного повернення у випадку браку:

  • под-систему потрібно відправити у повній комплектації;
  • доставка здійснюється за рахунок покупця;
  • при виявлені браку буде здійснено заміну на аналогічний пристрій або, за бажанням покупця, повернення коштів;
  • діагностика девайсу відбуватиметься до 3-ох робочих днів.

 

 При виникненні проблем з певним товаром зв’яжіться з нами: